نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران
2 دکتری اقتصاد استاد دانشگاه تهران
حق شناس, مریم, & نظری, محسن. (1393). کاربرد تفکر نظری و نقش رسانه در علم اقتصاد؛ اقتصاد رسانه ای. مدیریت رسانه, 2(4 و 5), 49-58.
مریم حق شناس; محسن نظری. "کاربرد تفکر نظری و نقش رسانه در علم اقتصاد؛ اقتصاد رسانه ای". مدیریت رسانه, 2, 4 و 5, 1393, 49-58.
حق شناس, مریم, نظری, محسن. (1393). 'کاربرد تفکر نظری و نقش رسانه در علم اقتصاد؛ اقتصاد رسانه ای', مدیریت رسانه, 2(4 و 5), pp. 49-58.
حق شناس, مریم, نظری, محسن. کاربرد تفکر نظری و نقش رسانه در علم اقتصاد؛ اقتصاد رسانه ای. مدیریت رسانه, 1393; 2(4 و 5): 49-58.