نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه تهران
2 کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه علوم تحقیقات تهران
حقشناس, مریم, & یوسفی پور جدی, خدیجه. (1394). رویکرد جامعه دانشمحوردر تبیین علم روانشناسی رسانه. مدیریت رسانه, 3(14), 11-16.
مریم حقشناس; خدیجه یوسفی پور جدی. "رویکرد جامعه دانشمحوردر تبیین علم روانشناسی رسانه". مدیریت رسانه, 3, 14, 1394, 11-16.
حقشناس, مریم, یوسفی پور جدی, خدیجه. (1394). 'رویکرد جامعه دانشمحوردر تبیین علم روانشناسی رسانه', مدیریت رسانه, 3(14), pp. 11-16.
حقشناس, مریم, یوسفی پور جدی, خدیجه. رویکرد جامعه دانشمحوردر تبیین علم روانشناسی رسانه. مدیریت رسانه, 1394; 3(14): 11-16.