نویسنده
دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، واحد علوم و تحقیقات
البرزی, هادی. (1394). اثربخشی رسانههای اجتماعی بهعنوان ابزار ارتباطی و ظرفیت آنها برای فناوریهای ارتباطی. مدیریت رسانه, 3(14), 45-56.
هادی البرزی. "اثربخشی رسانههای اجتماعی بهعنوان ابزار ارتباطی و ظرفیت آنها برای فناوریهای ارتباطی". مدیریت رسانه, 3, 14, 1394, 45-56.
البرزی, هادی. (1394). 'اثربخشی رسانههای اجتماعی بهعنوان ابزار ارتباطی و ظرفیت آنها برای فناوریهای ارتباطی', مدیریت رسانه, 3(14), pp. 45-56.
البرزی, هادی. اثربخشی رسانههای اجتماعی بهعنوان ابزار ارتباطی و ظرفیت آنها برای فناوریهای ارتباطی. مدیریت رسانه, 1394; 3(14): 45-56.