نویسنده
دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه تهران
حقشناس, مریم. (1396). لزوم کارآفرینی کمپینهای تبلیغاتی بهعنوان واسطهگران بازار رسانهای. مدیریت رسانه, 5(32), 5-8.
مریم حقشناس. "لزوم کارآفرینی کمپینهای تبلیغاتی بهعنوان واسطهگران بازار رسانهای". مدیریت رسانه, 5, 32, 1396, 5-8.
حقشناس, مریم. (1396). 'لزوم کارآفرینی کمپینهای تبلیغاتی بهعنوان واسطهگران بازار رسانهای', مدیریت رسانه, 5(32), pp. 5-8.
حقشناس, مریم. لزوم کارآفرینی کمپینهای تبلیغاتی بهعنوان واسطهگران بازار رسانهای. مدیریت رسانه, 1396; 5(32): 5-8.