نویسندگان
1 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت، دانشگاه سوره تهران
2 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت، دانشگاه
امینی, اشرف, & عقبی مالفجانی, فاطمه. (1396). مزایای برجسته استفاده از رسانههای اجتماعی، در شرکتهای کوچک و متوسط. مدیریت رسانه, 5(34), 39-52.
اشرف امینی; فاطمه عقبی مالفجانی. "مزایای برجسته استفاده از رسانههای اجتماعی، در شرکتهای کوچک و متوسط". مدیریت رسانه, 5, 34, 1396, 39-52.
امینی, اشرف, عقبی مالفجانی, فاطمه. (1396). 'مزایای برجسته استفاده از رسانههای اجتماعی، در شرکتهای کوچک و متوسط', مدیریت رسانه, 5(34), pp. 39-52.
امینی, اشرف, عقبی مالفجانی, فاطمه. مزایای برجسته استفاده از رسانههای اجتماعی، در شرکتهای کوچک و متوسط. مدیریت رسانه, 1396; 5(34): 39-52.