نویسنده
کارشناس ارشد مدیریت رسانه، دانشگاه تهران
خرامید, محمداحسان. (1396). بازنمایی گرایشهای کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام. مدیریت رسانه, 5(35), 11-18.
محمداحسان خرامید. "بازنمایی گرایشهای کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام". مدیریت رسانه, 5, 35, 1396, 11-18.
خرامید, محمداحسان. (1396). 'بازنمایی گرایشهای کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام', مدیریت رسانه, 5(35), pp. 11-18.
خرامید, محمداحسان. بازنمایی گرایشهای کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام. مدیریت رسانه, 1396; 5(35): 11-18.