نویسنده
کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی
خشنود, محمدمهدی. (1396). بررسی عوامل مؤثر در توسعه روابط عمومی الکترونیک در شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران. مدیریت رسانه, 5(35), 19-28.
محمدمهدی خشنود. "بررسی عوامل مؤثر در توسعه روابط عمومی الکترونیک در شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران". مدیریت رسانه, 5, 35, 1396, 19-28.
خشنود, محمدمهدی. (1396). 'بررسی عوامل مؤثر در توسعه روابط عمومی الکترونیک در شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران', مدیریت رسانه, 5(35), pp. 19-28.
خشنود, محمدمهدی. بررسی عوامل مؤثر در توسعه روابط عمومی الکترونیک در شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران. مدیریت رسانه, 1396; 5(35): 19-28.