نویسنده
کارشناس ارشد علوم ارتباطات- روزنامهنگاری، دانشگاه علامه طباطبایی
یمینی فیروز, مینا. (1396). عوامل موفقیت رسانههای مجازی و مقایسه آن با رسانههای مکتوب. مدیریت رسانه, 5(35), 65-80.
مینا یمینی فیروز. "عوامل موفقیت رسانههای مجازی و مقایسه آن با رسانههای مکتوب". مدیریت رسانه, 5, 35, 1396, 65-80.
یمینی فیروز, مینا. (1396). 'عوامل موفقیت رسانههای مجازی و مقایسه آن با رسانههای مکتوب', مدیریت رسانه, 5(35), pp. 65-80.
یمینی فیروز, مینا. عوامل موفقیت رسانههای مجازی و مقایسه آن با رسانههای مکتوب. مدیریت رسانه, 1396; 5(35): 65-80.