نویسنده
دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی
اکبر زاده, مرضیه. (1396). تأثیر رسانههای جمعی بر شکلدهی افکار عمومی در انتخابات. مدیریت رسانه, 5(29), 75-82.
مرضیه اکبر زاده. "تأثیر رسانههای جمعی بر شکلدهی افکار عمومی در انتخابات". مدیریت رسانه, 5, 29, 1396, 75-82.
اکبر زاده, مرضیه. (1396). 'تأثیر رسانههای جمعی بر شکلدهی افکار عمومی در انتخابات', مدیریت رسانه, 5(29), pp. 75-82.
اکبر زاده, مرضیه. تأثیر رسانههای جمعی بر شکلدهی افکار عمومی در انتخابات. مدیریت رسانه, 1396; 5(29): 75-82.