نویسنده
دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران
حقشناس, مریم. (1396). نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان. مدیریت رسانه, 5(30), 41-44.
مریم حقشناس. "نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان". مدیریت رسانه, 5, 30, 1396, 41-44.
حقشناس, مریم. (1396). 'نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان', مدیریت رسانه, 5(30), pp. 41-44.
حقشناس, مریم. نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان. مدیریت رسانه, 1396; 5(30): 41-44.