نویسندگان
1 کارشناس ارشد فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)
2 کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه فردوسی مشهد
قاسمزاده, حسن, & نصیرایی, احمد. (1396). تأثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روابط عمومی مدرن. مدیریت رسانه, 5(30), 45-58.
حسن قاسمزاده; احمد نصیرایی. "تأثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روابط عمومی مدرن". مدیریت رسانه, 5, 30, 1396, 45-58.
قاسمزاده, حسن, نصیرایی, احمد. (1396). 'تأثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روابط عمومی مدرن', مدیریت رسانه, 5(30), pp. 45-58.
قاسمزاده, حسن, نصیرایی, احمد. تأثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روابط عمومی مدرن. مدیریت رسانه, 1396; 5(30): 45-58.