نویسنده
دانشجوی دکترای مدیریت رسانه،دانشگاه آزاد اسلامی
بابا پیرعلی, سمیه. (1397). نقش سواد رسانهای در تجزیهوتحلیل و الگوپذیری مخاطبان از تبلیغات اقناعی تلویزیون. مدیریت رسانه, 6(43), 91-110.
سمیه بابا پیرعلی. "نقش سواد رسانهای در تجزیهوتحلیل و الگوپذیری مخاطبان از تبلیغات اقناعی تلویزیون". مدیریت رسانه, 6, 43, 1397, 91-110.
بابا پیرعلی, سمیه. (1397). 'نقش سواد رسانهای در تجزیهوتحلیل و الگوپذیری مخاطبان از تبلیغات اقناعی تلویزیون', مدیریت رسانه, 6(43), pp. 91-110.
بابا پیرعلی, سمیه. نقش سواد رسانهای در تجزیهوتحلیل و الگوپذیری مخاطبان از تبلیغات اقناعی تلویزیون. مدیریت رسانه, 1397; 6(43): 91-110.