نویسنده
دانشجوی دکتری علوم ارتباطات،دانشگاه آزاد اسلامی
مازندرانی, حبیب الله. (1397). تبیین نقش و جایگاه تبلیغات در رادیو و تلویزیون مبتنی بر سنتز پژوهی. مدیریت رسانه, 6(43), 11-122.
حبیب الله مازندرانی. "تبیین نقش و جایگاه تبلیغات در رادیو و تلویزیون مبتنی بر سنتز پژوهی". مدیریت رسانه, 6, 43, 1397, 11-122.
مازندرانی, حبیب الله. (1397). 'تبیین نقش و جایگاه تبلیغات در رادیو و تلویزیون مبتنی بر سنتز پژوهی', مدیریت رسانه, 6(43), pp. 11-122.
مازندرانی, حبیب الله. تبیین نقش و جایگاه تبلیغات در رادیو و تلویزیون مبتنی بر سنتز پژوهی. مدیریت رسانه, 1397; 6(43): 11-122.