نویسنده
-
ساعی, منصور. (1392). نقش رسانه های در انتقال ارزش ها و پدیده شکاف هنجاری و ارزشی نسل ها. مدیریت رسانه, 1(1), 45-52.
منصور ساعی. "نقش رسانه های در انتقال ارزش ها و پدیده شکاف هنجاری و ارزشی نسل ها". مدیریت رسانه, 1, 1, 1392, 45-52.
ساعی, منصور. (1392). 'نقش رسانه های در انتقال ارزش ها و پدیده شکاف هنجاری و ارزشی نسل ها', مدیریت رسانه, 1(1), pp. 45-52.
ساعی, منصور. نقش رسانه های در انتقال ارزش ها و پدیده شکاف هنجاری و ارزشی نسل ها. مدیریت رسانه, 1392; 1(1): 45-52.