نویسنده
دکترای مدیریت رسانه دانشگاه تهران
حق شناس, مریم. (1394). نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان. مدیریت رسانه, 3(10), 37-40.
مریم حق شناس. "نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان". مدیریت رسانه, 3, 10, 1394, 37-40.
حق شناس, مریم. (1394). 'نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان', مدیریت رسانه, 3(10), pp. 37-40.
حق شناس, مریم. نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان. مدیریت رسانه, 1394; 3(10): 37-40.