نویسنده
دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران
حق شناس, مریم. (1394). اقناع مخاطب: پذیرش محتوای رسانه ای بر اساس تفاوت های فردی. مدیریت رسانه, 3(12), 67-74.
مریم حق شناس. "اقناع مخاطب: پذیرش محتوای رسانه ای بر اساس تفاوت های فردی". مدیریت رسانه, 3, 12, 1394, 67-74.
حق شناس, مریم. (1394). 'اقناع مخاطب: پذیرش محتوای رسانه ای بر اساس تفاوت های فردی', مدیریت رسانه, 3(12), pp. 67-74.
حق شناس, مریم. اقناع مخاطب: پذیرش محتوای رسانه ای بر اساس تفاوت های فردی. مدیریت رسانه, 1394; 3(12): 67-74.