نویسنده
قاسمپور, محدثه. (1399). تحلیل راهبردهای برجسته سازی تبلیغ کالا و خدمات در شبکه اجتماعی اینستاگرام. مدیریت رسانه, 8(50), 77-89.
محدثه قاسمپور. "تحلیل راهبردهای برجسته سازی تبلیغ کالا و خدمات در شبکه اجتماعی اینستاگرام". مدیریت رسانه, 8, 50, 1399, 77-89.
قاسمپور, محدثه. (1399). 'تحلیل راهبردهای برجسته سازی تبلیغ کالا و خدمات در شبکه اجتماعی اینستاگرام', مدیریت رسانه, 8(50), pp. 77-89.
قاسمپور, محدثه. تحلیل راهبردهای برجسته سازی تبلیغ کالا و خدمات در شبکه اجتماعی اینستاگرام. مدیریت رسانه, 1399; 8(50): 77-89.