نویسنده
صادق زاده, روزبه. (1394). لیبرالیسم توجیه کننده استراتژی تهاجمی رسانه ها برای اقناع مصرف کننده. مدیریت رسانه, 3(13), 213-222.
روزبه صادق زاده. "لیبرالیسم توجیه کننده استراتژی تهاجمی رسانه ها برای اقناع مصرف کننده". مدیریت رسانه, 3, 13, 1394, 213-222.
صادق زاده, روزبه. (1394). 'لیبرالیسم توجیه کننده استراتژی تهاجمی رسانه ها برای اقناع مصرف کننده', مدیریت رسانه, 3(13), pp. 213-222.
صادق زاده, روزبه. لیبرالیسم توجیه کننده استراتژی تهاجمی رسانه ها برای اقناع مصرف کننده. مدیریت رسانه, 1394; 3(13): 213-222.