نویسندگان
وردی نژاد, فریدون, & بهرامی رشتیانی, شهلا. (1394). چیستی سازمان های رسانه ای از منظر استعاره های مورگان. مدیریت رسانه, 3(13), 333-354.
فریدون وردی نژاد; شهلا بهرامی رشتیانی. "چیستی سازمان های رسانه ای از منظر استعاره های مورگان". مدیریت رسانه, 3, 13, 1394, 333-354.
وردی نژاد, فریدون, بهرامی رشتیانی, شهلا. (1394). 'چیستی سازمان های رسانه ای از منظر استعاره های مورگان', مدیریت رسانه, 3(13), pp. 333-354.
وردی نژاد, فریدون, بهرامی رشتیانی, شهلا. چیستی سازمان های رسانه ای از منظر استعاره های مورگان. مدیریت رسانه, 1394; 3(13): 333-354.