تاجیک اسماعیلی، سمیه نقش مدارس هوشمند در یادگیری دانشآموزان؛ از دیدگاه دبیران دبیرستانها [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 9-24]
تاجیک اسماعیلی، سمیه روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]
تاجیک اسماعیلی، سمیه تبیین مفهوم سواد رسانهای و ابعاد آن [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 19-28]
تاجیک اسماعیلی، سمیه بررسی عوامل حرفهای مؤثر بر افزایش انگیزه شغلی در مجریان شبکه 5 و سلامت سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 54، 1400، صفحه 41-54]
تربتی، سروناز بررسی نقش فیسبوک بر دوستی اعضای متأهل [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 25-34]
ترکاشوند، حسین سنتز پژوهی تأثیر استفاده از شبکههای ماهوارهای بر سبک زندگی دانشجویان [دوره 6، شماره 41، 1397، صفحه 9-20]
تقوی رمضانی، فاطمه بازنمایی اعتراض های دی ماه «1396» ایران در رسانه بی بی سی فارسی [دوره 8، شماره 47، 1399، صفحه 9-34]
تقوی رمضانی، فاطمه چالش ها و مسائل مدیریتی رسانه های مکتوب با تاکید بر مطبوعات [دوره 8، شماره 52، 1399، صفحه 51-72]
تقیپور، فائزه نقش شبکههای اجتماعی مجازی در شکلگیری و تقویت خواستههای صنفی کشاورزان اصفهان [دوره 7، شماره 44، 1398، صفحه 21-36]
تقیپور، فائزه رابطه عوامل فرهنگی با کارایی روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان [دوره 7، شماره 44، 1398، صفحه 37-46]
توفیقفر، بهزاد سواد رسانهای، انتخاب پیام با دروازهبانی اخلاق فردی [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 63-74]
توفیقفر، بهزاد نگاهی به رقابتپذیری صنعت بازیهای ویدئویی و مدل الماس پوتر [دوره 6، شماره 40، 1397، صفحه 27-42]
ج
جاوردی، حمید شناخت عوامل مؤثر تولید گزارش خلاق رادیویی فوتبال [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 71-95]
جعفری، علی بررسی نقش فضای سایبر در جابجایی و انتشار قدرت در عرصه بینالملل [دوره 6، شماره 41، 1397، صفحه 21-40]
جنت، اعظم تصویر کتابخانه۴/۰: ایجاد یک مدل برای کتابخانههای آینده [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 73-82]
جهانپرو، محمدمهدی ابزار رسانه و جنگ نرم [دوره 7، شماره 44، 1398، صفحه 55-58]
جهان دیده، احسان نقش رسانه در بلوغ روابط عمومی [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 12-14]
جهانشاهی، امید چه اتفاقی برای اخبار تلویزیونی میافتد؟ [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 9-20]
جهانشاهی، امید تکنیکهای جنگ روانی پوشش خبری انتخابات [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 7-18]
جهانشاهی، امید رابطه میان مصرف رسانهای، سواد رسانهای و مشارکت سیاسی [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 33-46]
جهانشاهی، امید شناسایی فرهنگ سازمانی صدا و سیمای مرکز گلستان بر اساس مدل دنیسون [دوره 7، شماره 45، 1398، صفحه 19-30]
جهانشاهی، امید مدیریت رسانه در عصر داده و دیجیتالیسم [دوره 8، شماره 50، 1399، صفحه 6-8]
جهرمی، حسین تدوین استراتژی رسانه ای روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای مقابله با بحران آب [دوره 7، شماره 46، 1398، صفحه 83-103]
جوادی، سوده بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تقویت آن توسط رسانه [دوره 5، شماره 33، 1396، صفحه 41-54]
جوادی، سوده سوره تهران چالش رسانهها در مبارزه با فساد اداری [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 53-62]
جوادی، کبری روابط عمومی الکترونیک، موانع و محدودیتهای حضور در شبکههای اجتماعی [دوره 4، شماره 20، 1395، صفحه 41-52]
جوادی، کبری روابط عمومی الکترونیک، موانع و محدودیت های حضور در شبکههای اجتماعی [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 73-82]
جوانمردی، عرفان یادگیری دیجیتال در سازمانهای یادگیرنده؛ رویکرد ها و چالشها [دوره 7، شماره 44، 1398، صفحه 9-20]
ح
حاج محمدی، مریم نگاهی به اهمیت سواد رسانهای در استفاده از تلفنهای همراه هوشمند [دوره 4، شماره 27، 1395، صفحه 37-46]
حاجی احمدی، زهرا جایگاه ظرفیت های تعزیه عاشورایی در برنامه سازی رادیو [دوره 8، شماره 49، 1399، صفحه 28-36]
حاجی پور، مرضیه استفاده از رسانههای اجتماعی، در مدیریت بلایای طبیعی [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 21-30]
حاجی علیمحمدی، زینت سنجش ابعاد سبک زندگی در سینمای دهه چهارم انقلاب اسلامی: تحلیل محتوای 30 فیلم اجتماعی پرتماشاگر سینمای ایران (1388 - 1397) [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 7-42]
خواجهئیان، داتیس تحلیلی از ناکامی پروژه سوپرلیگ اروپا از دیدگاه اقتصاد و مدیریت رسانه [دوره 9، شماره 54، 1400، صفحه 6-10]
خوشحالی، زهرا سادات روندشناسی انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا با استفاده از ابزارهای نوین [دوره 4، شماره 24، 1395، صفحه 49-56]
د
دانشمندی، زهره بررسی میزان شادی و نشاط در خبر [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 9-24]
درویشی، امید بررسی چگونگی بازنمایی سبک زندگی اقتصادی خانواده در رسانه (تلویزیون) [دوره 8، شماره 51، 1399، صفحه 55-68]
دهقانی، ابوذر بررسی ارتباط سبک شخصیت و شایستگی مدیران رسانه با اثربخشی مدیریتی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 53-62]
دهنادی، محمدصادق نگرهای بر مدیریت رسانهای انتخابات [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 43-50]
دیانی، میکائیل بررسی تأثیر استفاده از اینترنت بر پیشرفت تحصیلی [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 19-28]
دیانی، میکائیل محدودیتهای ناظر بر آزادی بیان رسانهها در نظام حقوقی ایران و رویه دادگاه اروپایی حقوق بشر [دوره 5، شماره 36، 1396، صفحه 51-62]
ذ
ذوالفقارزاده، محمد مهدی «فرهنگ سازمانی در سازمان های رسانه ای: مفاهیم،الگوها و رهنمودهای پژوهشی» [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 131-144]
ذوالقدر، حسین مطالعه عمیق در تکنولوژی های عصر نوین رسانه های اجتماعی و نقش آن در کسب و کار [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 33-40]
ر
رادفرد، سودابه کاهش بحران اقتصادی به کمک بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 65-70]
رادفرد، سودابه تاریخچه و چشم انداز رادیو [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 71-76]
رجبی فروتن، سعید بررسی عدم بازدارندگی و ناکارآمدی قوانین در برخورد با ناقضان حقوق و مالکیت فکری آثار سینمایی [دوره 6، شماره 40، 1397، صفحه 43-58]
رجبی فروتن، مرضیه آسیبشناسی سیاستهای سازمانهای مسئول در زمینه توسعه انیمیشن ایران [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 77-88]
رستگار، امیر کاربرد تکنولوژیهای نوظهور و رسانههای اجتماعی در نظام سلامت [دوره 4، شماره 23، 1395، صفحه 25-34]
رشیدی، احتشام از تلویزیون سنتی به تلویزیون اجتماعی [دوره 8، شماره 48، 1399، صفحه 17-26]
رشیدی، احتشام از تلویزیون سنتی به تلویزیون اجتماعی [دوره 8، شماره 49، 1399، صفحه 19-27]
رشیدی، سحر کارکرد سرگرمی در ارتباطات بینالملل، با نگاهی به نقشآفرینی کالاهای فرهنگی در سیاست خارجی کره جنوبی [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 25-46]
رضا پناه، مولود تأثیر رسانه اجتماعی بر رفتار مصرفکننده و فرایند تصمیمگیری [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 71-80]
رضایی، سبحان بررسی وضعیت تولید علم و ترویج گفتمان علمی در کشور و ارائه راهکارهای رسانهای [دوره 6، شماره 42، 1397، صفحه 61-72]
رضایی، مصطفی نقش دیپلماسی رسانه ای بر قدرت ملی در عصر جدید [دوره 7، شماره 46، 1398، صفحه 19-30]
رضوی، سیدعلیمحمد بررسی چگونگی بازنمایی سبک زندگی اقتصادی خانواده در رسانه (تلویزیون) [دوره 8، شماره 51، 1399، صفحه 55-68]
رضوی، فاطمه سادات بررسی ارتباطات و رسانه از منظر امام علی (ع) در نهجالبلاغه [دوره 5، شماره 32، 1396، صفحه 29-46]
رمضانی، مهسا بررسی اثرات مثبت و منفی فیس بوک [دوره 1، 2 و 3، 1392، صفحه 41-51]
رنگآمیز، سید جواد رابطه عوامل فرهنگی با کارایی روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان [دوره 7، شماره 44، 1398، صفحه 37-46]
رهبرمهرپو، بهناز راهبردهای مدیریت بحران رسانه ها در حوادث طبیعی و غیرطبیعی [دوره 7، شماره 46، 1398، صفحه 39-58]
رهنما، شهریار بررسی ساختار تشکیلاتی روابط عمومیها در ایران [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 11-24]
رهنما، شهریار بررسی ساختار تشکیلاتی روابط عمومی ها در ایران [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 59-72]
روشندل اربطانی، طاهر ارائه مدل تقویت هویت ملی جوانان، با استفاده از ظرفیتهای شبکههای اجتماعی داخلی [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 23-40]
سعد، علی تأثیرات و کارکردهای تلفن همراه [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 53-58]
سعد، علی آیا محتوای کاربر تولیدشده (CGU)، سایر رقبای خود را شکست میدهد؟ [دوره 4، شماره 28، 1395، صفحه 31-40]
سعیدی، محمدجواد بررسی عوامل موثر بر کسب درآمد تیم های ورزشی ایران در بستر فضای مجازی [دوره 7، شماره 46، 1398، صفحه 31-38]
سلخوری، آرزو بررسی سطح سواد رسانهای مدیران رسانه ملی در دوران کرونا (موردمطالعه: تحلیل پیامهای تلویزیونی درباره کرونا) [دوره 9، شماره 54، 1400، صفحه 23-40]
سلگی، محسن گذار رسانه از ساخت درختی به ساحت ریزوم یا ساقه زمین [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 4-6]
سلگی، محسن شبکههای اجتماعی؛ جهش از میکروفون به ماکروفون [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 5-8]
سلگی، محسن درنگی بر تلگرامی شدن انتخابات [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 7-10]
سلگی، محسن الگوی «آرمان گرایی واقع بینانه» به مثابه ایدئولوژی اسلامی در «مدیریت انقلابی» رسانه [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 171-192]
سلگی، محمد نقش و جایگاه روابط عمومی سازمانی در ایران [دوره 6، شماره 41، 1397، صفحه 47-64]
سلگی، محمد بررسی نقش تلگرام در ایران، اثرات فیلتر آن در جامعه و راهکارهای موجود [دوره 8، شماره 52، 1399، صفحه 7-28]
سلوکی، فاطمه شبکههای اجتماعی، مزایا و بروز آسیبهای آن در جوانان ایران [دوره 5، شماره 37، 1396، صفحه 41-53]
سلیمانیان، علیاصغر تحلیل محتوای مقایسهای ارزشهای سیاسی در سرمقالههای روزنامه کیهان و مردمسالاری در سال 47 [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 47-64]
سلیمانیان، علیاصغر تحلیل محتوای کیفی اخبار رسانههای همسو با عربستان درباره حمله این کشور به یمن [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 25-38]
سماواتی، المیرا بررسی عوامل حرفهای مؤثر بر افزایش انگیزه شغلی در مجریان شبکه 5 و سلامت سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 54، 1400، صفحه 41-54]
سنجری، احمدرضا بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 41، 1397، صفحه 65-76]
سیاح، احمد تغییر و تحول در سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 193-202]
سید محسنی، سید شهاب روابط عمومی و اثر بخشی فنون رسانه ای [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 51-60]
سید محسنی، سیدشهاب روابط عمومی واثر بخشی فنون رسانهای [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 33-40]
سیفاللهزاده، معصومه بررسی رابطه بین اعتیاد به اینترنت و فعالیت بدنی دانش آموزان پسر متوسطه دولتی شهر بابل [دوره 7، شماره 45، 1398، صفحه 31-42]
شفیعیان، نازیلا آیا رسانههای اجتماعی از حیث ایجاد ارزش ویژه نام تجاری، جایگزین رسانههای سنتی شدهاند؟ [دوره 2، شماره 8، 1393، صفحه 67-86]
شفیعیان، نازیلا صدای آمریکا در دوران پس از جنگ سرد ایجاد فرصتها و چالشها در بخش خدمات رسانههای خارجی از طریق تکنولوژیهای نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی [دوره 3، شماره 14، 1394، صفحه 57-69]
شفیعیان، نازیلا نقش رسانهها در احقاق حقوق زنان از رسانههای سنتی تا رسانههای اجتماعی [دوره 6، شماره 41، 1397، صفحه 5-8]
شفیعیان، نازیلا ویژگی های رسانه رادیو و مدیریت آن [دوره 2، 6 و 7، 1393، صفحه 21-38]
شفیعیان، نازیلا مدیریت استراتژیک با نگاهی به نقاط قوت، ضعف و تهدید و فرصت سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 47-54]
شفیعیان، نازیلا زبان اقناعی رسانه با بهره گیری از رهیافت تحلیل گفتمان [دوره 3، شماره 12، 1394، صفحه 83-92]
شفیعیان، نازیلا کارکنان دانشی در سازمان های رسانه ای [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 203-212]
شیخالاسلامی، نادر مدل عوامل موثر بر پیاده سازی موفق شبکه های اجتماعی سازمانی به منظور بهبود ساختار مدیریت دانش سازمانی در سازمان های اپراتور های کشور با روش تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 73-101]
شیربیگی، محمد رویکرد سیستمی مدیریت رسانه:واقعیت ها و بایسته ها [دوره 8، شماره 47، 1399، صفحه 45-60]
ص
صابری، معصومه مدیریت استراتژیک و اقتصاد رسانه ها [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 5-22]
صادق زاده، روزبه لیبرالیسم توجیه کننده استراتژی تهاجمی رسانه ها برای اقناع مصرف کننده [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 213-222]
قربانی، وحید مدل عوامل موثر بر پیاده سازی موفق شبکه های اجتماعی سازمانی به منظور بهبود ساختار مدیریت دانش سازمانی در سازمان های اپراتور های کشور با روش تحلیل عاملی [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 73-101]
قزلباش، الهه بررسی رابطه بین ویژگیهای ابزار مور و بن باسات و پذیرش فناوری شبکههای اجتماعی میان دانشآموزان مقطع دبیرستان در شهر اهواز [دوره 9، شماره 54، 1400، صفحه 11-22]
قلینژاد، محمدرضا علل گرایش مخاطبان به برنامههای ماهوارهای فارسیزبان کانال GEM TV [دوره 3، شماره 15، 1394، صفحه 35-44]
قمصریان، مهدی رسانههای سایبری و تغییر قدرت [دوره 3، شماره 16، 1394، صفحه 6-8]
قمصریان، مهدی روابط عمومی در اغما [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 4-6]
کهنسال، سعید تأثیر استفاده از رسانههای جمعی بر میزان آگاهی جوانان از هویت ملی و فرهنگی [دوره 5، شماره 38، 1396، صفحه 57-66]
کیا، دکتر علی اصغر نگاهی به بازی های رایانه ای براساس مدل هارولدلاول [دوره 6، شماره 40، 1397، صفحه 59-76]
گ
گلیایی، ضحی «فرهنگ سازمانی در سازمان های رسانه ای: مفاهیم،الگوها و رهنمودهای پژوهشی» [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 131-144]
گنجی، بهرخ ابزار رسانه و جنگ نرم [دوره 7، شماره 44، 1398، صفحه 55-58]
گنجی، بهرخ بررسی سطح سواد رسانهای مدیران رسانه ملی در دوران کرونا (موردمطالعه: تحلیل پیامهای تلویزیونی درباره کرونا) [دوره 9، شماره 54، 1400، صفحه 23-40]
گنجی، معصومه نقش مدیریت رسانهای تولیدات تلویزیونی برانتخاب شناختی برنامهها از سوی مخاطبان [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 9-32]
گودرزی، علی محمد سرمقاله رسانه و عصر تجدد [دوره 3، شماره 11، 1394، صفحه 4-6]
گیلانی، کیمیا ارائه مدل ارزیابی کیفیت برنامه های کودک با روش تحلیل عاملی [دوره 7، شماره 44، 1398، صفحه 9-18]
گیلانی، کیمیا ارائه مدل ارزیابی کیفیت برنامه های کودک با روش تحلیل عاملی [دوره 7، شماره 45، 1398، صفحه 9-18]
ل
لطفی دهخوارگانی، لیلا بررسی گروه کانونی علوم شناختی در رسانه از دیدگاه برنامهسازان [دوره 4، شماره 19، 1395، صفحه 49-58]
م
مؤمنی، داود فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباطات توسعه [دوره 3، شماره 9، 1394، صفحه 21-34]
مازندرانی، حبیبالله ارائه الگویی جهت ارتقای تولیدات سینمایی دفاع مقدس [دوره 8، شماره 50، 1399، صفحه 9-28]
مانیفر، محمدرضا صدا و سیما در اندیشه مقام رهبری: تحلیل گفتمان مربوط به سخنان رهبر انقلاب [دوره 8، شماره 50، 1399، صفحه 41-76]
مانیفر، محمدرضا تحلیل محتوای مطالب برنامه صبحگاهی «جوان ایرانی سلام» رادیو جوان [دوره 8، شماره 51، 1399، صفحه 7-40]
مانیفر، محمدرضا سنجش ابعاد سبک زندگی در سینمای دهه چهارم انقلاب اسلامی: تحلیل محتوای 30 فیلم اجتماعی پرتماشاگر سینمای ایران (1388 - 1397) [دوره 8، شماره 53، 1399، صفحه 7-42]
مانی فر، محمدرضا دولت، صدا و سیما و حریم حرفه برنامه سازی [دوره 8، شماره 47، 1399، صفحه 61-91]
مانی فر، محمدرضا رادیو و مدیریت مخاطبان در ایران [دوره 3، شماره 13، 1394، صفحه 295-312]
مایلی، محمدرضا واکاوی مفهومی پوسترهای سیاسی در ایران، از منظر مکتب فرانکفورت [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 19-34]
میر سعیدی، سید حامد نقش رسانههای اجتماعی در جلب رضایت اربابرجوع سازمانها [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 47-56]
ن
ناصری طاهری، عباس راهکارهای مطلوب رسانه در افزایش مشارکت قومیتها برای کمک به تحکیم وحدت ملی مطالعه موردی: صداوسیمای مرکز گلستان [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 63-79]
نجف زاده، محمود بررسی نگرش مخاطبین نسبت به برنامه نود و سنجش میزان رضایت آنها [دوره 8، شماره 47، 1399، صفحه 35-44]
نجفی، یوسف رابطه تلگرام با بروز فردگرایی در خانوادهها [دوره 4، شماره 25، 1395، صفحه 21-30]
ندائی، امیر حسن آسیبشناسی سیاستهای سازمانهای مسئول در زمینه توسعه انیمیشن ایران [دوره 5، شماره 39، 1396، صفحه 77-88]
نصرتی، مهدی راهکارهای مطلوب رسانه در افزایش مشارکت قومیتها برای کمک به تحکیم وحدت ملی مطالعه موردی: صداوسیمای مرکز گلستان [دوره 4، شماره 22، 1395، صفحه 63-79]
نصیرایی، احمد خودارجاعی از سوی سیاستمداران در توییتر: راهکارهایی جهت تطبیق با 041کاراکتر [دوره 5، شماره 29، 1396، صفحه 51-66]
نصیرایی، احمد تأثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روابط عمومی مدرن [دوره 5، شماره 30، 1396، صفحه 45-58]
نصیرایی، احمد تاثیرگذاری بر افکار عمومی در مدیریت بحران، از طریق روباط عمومی مدرن [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 61-76]
نظری، اعظم شناسایی فرهنگ سازمانی صدا و سیمای مرکز گلستان بر اساس مدل دنیسون [دوره 7، شماره 45، 1398، صفحه 19-30]
نظری، فریبا بررسی رابطه بین ویژگیهای ابزار مور و بن باسات و پذیرش فناوری شبکههای اجتماعی میان دانشآموزان مقطع دبیرستان در شهر اهواز [دوره 9، شماره 54، 1400، صفحه 11-22]
نظری، محسن کاربرد تفکر نظری و نقش رسانه در علم اقتصاد؛ اقتصاد رسانه ای [دوره 2، 4 و 5، 1393، صفحه 49-58]
نظری، هادی بازنمایی انگلیس در اخبار صداوسیما؛ تحلیل گفتمان بخش خبری ساعت7 [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 7-24]
نعمتالهی، اکبر ضرورتها و الزامهای جریانسازی شفاف و دقیق حوزه انرژی [دوره 4، شماره 18، 1395، صفحه 8-9]
نعمت الهی، اکبر ما کجاییم در این بحر تفکر...؟ [دوره 3، شماره 10، 1394، صفحه 15-16]
نعمتی، داود بازنمایی انگلیس در اخبار صداوسیما؛ تحلیل گفتمان بخش خبری ساعت7 [دوره 4، شماره 21، 1395، صفحه 7-24]
نعمتی انارکی، داوود رابطه فرهنگ سازمانی با رضایت شغلی کارکنان، شبکه بینالمللی خبر [دوره 5، شماره 34، 1396، صفحه 21-38]