مهدی قمصریان
مدیریت رسانه
4
19
2016
05
21
Media credibility and audience trust
اعتبار رسانه و اعتماد مخاطبان
6
8
165238
FA
حجت
عباسی
Journal Article
2023
01
18
https://www.mediamgt.ir/article_165238_57e2b14d41da4bdd08aa3e03c41523b6.pdf
مهدی قمصریان
مدیریت رسانه
4
19
2016
05
21
Examining the amount of joy and cheerfulness in the news
بررسی میزان شادی و نشاط در خبر
9
24
165239
FA
زهره
دانشمندی
کارشناس ارشد ارتباطات اجتماعی، دانشگاه صداوسیما
Journal Article
2023
01
19
https://www.mediamgt.ir/article_165239_02ea19ba005bd2af5adae5ba338f6fc1.pdf
مهدی قمصریان
مدیریت رسانه
4
19
2016
05
21
Analyzing the qualitative content of Saudi-aligned media news about this country's attack on Yemen
تحلیل محتوای کیفی اخبار رسانههای همسو با عربستان درباره حمله این کشور به یمن
25
38
165240
FA
هادی
البرزی
دانشجوی دکترای مدیریت رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی
علیاصغر
سلیمانیان
کارشناس ارشد علوم ارتباطات، دانشگاه صداوسیما
Journal Article
2023
01
19
https://www.mediamgt.ir/article_165240_3e3d841ccc0d260510ec11957cd2fdf1.pdf
مهدی قمصریان
مدیریت رسانه
4
19
2016
05
21
The position of the radio audience in the new media sphere
جایگاه مخاطب رادیو در سپهر نوین رسانهای
39
48
165241
FA
رضا
شکری رفسنجانی
کارشناس ارشد تهیهکنندگی رادیو، دانشگاه صداوسیما
گلناز
امجدی
کارشناس ارشد ادبیات فارسی، دانشگاه پیام نور کرمان
Journal Article
2023
01
19
https://www.mediamgt.ir/article_165241_6950b352c68dbbd0168c8220fb2a9e46.pdf
مهدی قمصریان
مدیریت رسانه
4
19
2016
05
21
Investigating the focal group of cognitive sciences in the media from the point of view of programmers
بررسی گروه کانونی علوم شناختی در رسانه از دیدگاه برنامهسازان
49
58
165242
FA
معصومه
اسمعیلنژاد
دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی
لیلا
لطفی دهخوارگانی
کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی
Journal Article
2023
01
19
https://www.mediamgt.ir/article_165242_c865adaae81db70627ff277a073ab641.pdf
مهدی قمصریان
مدیریت رسانه
4
19
2016
05
21
Examining the position and role of institutions in the development of media literacy in the country
بررسی جایگاه و نقش نهادها در توسعه سواد رسانهای در کشور
59
75
165243
FA
حسن
کربلایی حاجیاوغلی
دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی
Journal Article
2023
01
19
https://www.mediamgt.ir/article_165243_4101d30bbf01d3bda696e13a6dbf80d4.pdf
مهدی قمصریان
مدیریت رسانه
4
19
2016
05
21
Understanding the use of social media by organisations for crisis communication
Understanding the use of social media by organisations for crisis communication
76
98
165244
FA
Journal Article
2023
01
19
https://www.mediamgt.ir/article_165244_1d90f5a20be1a212df7cb3cd9f254c8f.pdf