نویسندگان
دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران
رادفرد, سودابه, & حق شناس, مریم. (1393). کاهش بحران اقتصادی به کمک بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی. مدیریت رسانه, 2(4 و 5), 65-70.
سودابه رادفرد; مریم حق شناس. "کاهش بحران اقتصادی به کمک بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی". مدیریت رسانه, 2, 4 و 5, 1393, 65-70.
رادفرد, سودابه, حق شناس, مریم. (1393). 'کاهش بحران اقتصادی به کمک بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی', مدیریت رسانه, 2(4 و 5), pp. 65-70.
رادفرد, سودابه, حق شناس, مریم. کاهش بحران اقتصادی به کمک بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی. مدیریت رسانه, 1393; 2(4 و 5): 65-70.