نویسنده
دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران
حقشناس, مریم. (1394). مدیریت رسانههای آموزشی: تغییر رفتار یادگیرندگان از طریق تکنولوژی رسانهای. مدیریت رسانه, 3(9), 59-62.
مریم حقشناس. "مدیریت رسانههای آموزشی: تغییر رفتار یادگیرندگان از طریق تکنولوژی رسانهای". مدیریت رسانه, 3, 9, 1394, 59-62.
حقشناس, مریم. (1394). 'مدیریت رسانههای آموزشی: تغییر رفتار یادگیرندگان از طریق تکنولوژی رسانهای', مدیریت رسانه, 3(9), pp. 59-62.
حقشناس, مریم. مدیریت رسانههای آموزشی: تغییر رفتار یادگیرندگان از طریق تکنولوژی رسانهای. مدیریت رسانه, 1394; 3(9): 59-62.