نویسندگان
1 استاد مدیریت رسانه دانشگاه تهران
2 دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران
اسعدی, محمود, & محمودی, سارا. (1393). منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمانهای رسانهای. مدیریت رسانه, 2(8), 45-54.
محمود اسعدی; سارا محمودی. "منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمانهای رسانهای". مدیریت رسانه, 2, 8, 1393, 45-54.
اسعدی, محمود, محمودی, سارا. (1393). 'منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمانهای رسانهای', مدیریت رسانه, 2(8), pp. 45-54.
اسعدی, محمود, محمودی, سارا. منطق آمار و کاربرد آن در توسعه سازمانهای رسانهای. مدیریت رسانه, 1393; 2(8): 45-54.