نویسنده
دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران
شفیعیان, نازیلا. (1393). آیا رسانههای اجتماعی از حیث ایجاد ارزش ویژه نام تجاری، جایگزین رسانههای سنتی شدهاند؟. مدیریت رسانه, 2(8), 67-86.
نازیلا شفیعیان. "آیا رسانههای اجتماعی از حیث ایجاد ارزش ویژه نام تجاری، جایگزین رسانههای سنتی شدهاند؟". مدیریت رسانه, 2, 8, 1393, 67-86.
شفیعیان, نازیلا. (1393). 'آیا رسانههای اجتماعی از حیث ایجاد ارزش ویژه نام تجاری، جایگزین رسانههای سنتی شدهاند؟', مدیریت رسانه, 2(8), pp. 67-86.
شفیعیان, نازیلا. آیا رسانههای اجتماعی از حیث ایجاد ارزش ویژه نام تجاری، جایگزین رسانههای سنتی شدهاند؟. مدیریت رسانه, 1393; 2(8): 67-86.