نویسنده
مدیر گروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران
آصف, هاجر. (1393). توانایی رسانه اجتماعی در مدیریت با نام تجاری لوکس. مدیریت رسانه, 2(8), 87-97.
هاجر آصف. "توانایی رسانه اجتماعی در مدیریت با نام تجاری لوکس". مدیریت رسانه, 2, 8, 1393, 87-97.
آصف, هاجر. (1393). 'توانایی رسانه اجتماعی در مدیریت با نام تجاری لوکس', مدیریت رسانه, 2(8), pp. 87-97.
آصف, هاجر. توانایی رسانه اجتماعی در مدیریت با نام تجاری لوکس. مدیریت رسانه, 1393; 2(8): 87-97.