نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه علوم و تحقیقات تهران
2 کارشناس مهندسی برق قدرت، دانشگاه آلطه
البرزی, هادی, & بهزاد مقدم, سهیلا. (1395). خلق بازاری بکر و دستنخورده برای تبلیغات محیطی. مدیریت رسانه, 4(17), 57-66.
هادی البرزی; سهیلا بهزاد مقدم. "خلق بازاری بکر و دستنخورده برای تبلیغات محیطی". مدیریت رسانه, 4, 17, 1395, 57-66.
البرزی, هادی, بهزاد مقدم, سهیلا. (1395). 'خلق بازاری بکر و دستنخورده برای تبلیغات محیطی', مدیریت رسانه, 4(17), pp. 57-66.
البرزی, هادی, بهزاد مقدم, سهیلا. خلق بازاری بکر و دستنخورده برای تبلیغات محیطی. مدیریت رسانه, 1395; 4(17): 57-66.