نویسندگان
1 کارشناس ارشد تهیهکنندگی رادیو، دانشگاه صداوسیما
2 کارشناس ارشد ادبیات فارسی، دانشگاه پیام نور کرمان
شکری رفسنجانی, رضا, & امجدی, گلناز. (1395). جایگاه مخاطب رادیو در سپهر نوین رسانهای. مدیریت رسانه, 4(19), 39-48.
رضا شکری رفسنجانی; گلناز امجدی. "جایگاه مخاطب رادیو در سپهر نوین رسانهای". مدیریت رسانه, 4, 19, 1395, 39-48.
شکری رفسنجانی, رضا, امجدی, گلناز. (1395). 'جایگاه مخاطب رادیو در سپهر نوین رسانهای', مدیریت رسانه, 4(19), pp. 39-48.
شکری رفسنجانی, رضا, امجدی, گلناز. جایگاه مخاطب رادیو در سپهر نوین رسانهای. مدیریت رسانه, 1395; 4(19): 39-48.