نویسندگان
1 استادیار و عضو هیئتعلمی دانشگاه صداوسیما
2 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت رسانه، دانشگاه صداوسیما
صلواتیان, سیاوش, & ارژنگ, محمد. (1395). هویت برند در سازمانهای رسانهای. مدیریت رسانه, 4(20), 7-16.
سیاوش صلواتیان; محمد ارژنگ. "هویت برند در سازمانهای رسانهای". مدیریت رسانه, 4, 20, 1395, 7-16.
صلواتیان, سیاوش, ارژنگ, محمد. (1395). 'هویت برند در سازمانهای رسانهای', مدیریت رسانه, 4(20), pp. 7-16.
صلواتیان, سیاوش, ارژنگ, محمد. هویت برند در سازمانهای رسانهای. مدیریت رسانه, 1395; 4(20): 7-16.