نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی
2 کارشناسی برق، دانشگاه آل طه
البرزی, هادی, & بهزاد مقدم, سهیلا. (1395). فرصت و تهدیدهای مرگ مخاطب و تولد کاربر. مدیریت رسانه, 4(21), 45-56.
هادی البرزی; سهیلا بهزاد مقدم. "فرصت و تهدیدهای مرگ مخاطب و تولد کاربر". مدیریت رسانه, 4, 21, 1395, 45-56.
البرزی, هادی, بهزاد مقدم, سهیلا. (1395). 'فرصت و تهدیدهای مرگ مخاطب و تولد کاربر', مدیریت رسانه, 4(21), pp. 45-56.
البرزی, هادی, بهزاد مقدم, سهیلا. فرصت و تهدیدهای مرگ مخاطب و تولد کاربر. مدیریت رسانه, 1395; 4(21): 45-56.