نویسنده
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه شاهد
مولوی, مهدی. (1395). بررسی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند برای ورود به بازارهای بینالمللی. مدیریت رسانه, 4(22), 33-40.
مهدی مولوی. "بررسی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند برای ورود به بازارهای بینالمللی". مدیریت رسانه, 4, 22, 1395, 33-40.
مولوی, مهدی. (1395). 'بررسی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند برای ورود به بازارهای بینالمللی', مدیریت رسانه, 4(22), pp. 33-40.
مولوی, مهدی. بررسی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند برای ورود به بازارهای بینالمللی. مدیریت رسانه, 1395; 4(22): 33-40.