نویسندگان
1 عضو هیئتعلمی دانشگاه علامه طباطبایی
2 دانشجوی دکتری مدیریت جهانگردی، دانشگاه علامه طباطبایی
کروبی, مهدی, & ملکی, راحله. (1396). نقش رسانه در برندسازی مقصدهای گردشگری سلامت. مدیریت رسانه, 5(36), 19-30.
مهدی کروبی; راحله ملکی. "نقش رسانه در برندسازی مقصدهای گردشگری سلامت". مدیریت رسانه, 5, 36, 1396, 19-30.
کروبی, مهدی, ملکی, راحله. (1396). 'نقش رسانه در برندسازی مقصدهای گردشگری سلامت', مدیریت رسانه, 5(36), pp. 19-30.
کروبی, مهدی, ملکی, راحله. نقش رسانه در برندسازی مقصدهای گردشگری سلامت. مدیریت رسانه, 1396; 5(36): 19-30.