نویسندگان
1 دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه تهران
2 کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه آزاد اسلامی
حقشناس, مریم, & یوسفی پور جدی, خدیجه. (1395). تأثیر رشد شبکههای اجتماعی، بر فرایند هویتیابی مخاطبان مجازی. مدیریت رسانه, 4(26), 7-14.
مریم حقشناس; خدیجه یوسفی پور جدی. "تأثیر رشد شبکههای اجتماعی، بر فرایند هویتیابی مخاطبان مجازی". مدیریت رسانه, 4, 26, 1395, 7-14.
حقشناس, مریم, یوسفی پور جدی, خدیجه. (1395). 'تأثیر رشد شبکههای اجتماعی، بر فرایند هویتیابی مخاطبان مجازی', مدیریت رسانه, 4(26), pp. 7-14.
حقشناس, مریم, یوسفی پور جدی, خدیجه. تأثیر رشد شبکههای اجتماعی، بر فرایند هویتیابی مخاطبان مجازی. مدیریت رسانه, 1395; 4(26): 7-14.