نویسندگان
1 دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه تهران
2 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی، دانشگاه تاکستان
طاهری, افسانه, & فولادی, دانوش. (1395). ابزارهای فیزیولوژی عصبی، برای بررسی اختلافهای جنسیتی مشتریان مشاهده آگهیهای تلویزیون. مدیریت رسانه, 4(28), 59-72.
افسانه طاهری; دانوش فولادی. "ابزارهای فیزیولوژی عصبی، برای بررسی اختلافهای جنسیتی مشتریان مشاهده آگهیهای تلویزیون". مدیریت رسانه, 4, 28, 1395, 59-72.
طاهری, افسانه, فولادی, دانوش. (1395). 'ابزارهای فیزیولوژی عصبی، برای بررسی اختلافهای جنسیتی مشتریان مشاهده آگهیهای تلویزیون', مدیریت رسانه, 4(28), pp. 59-72.
طاهری, افسانه, فولادی, دانوش. ابزارهای فیزیولوژی عصبی، برای بررسی اختلافهای جنسیتی مشتریان مشاهده آگهیهای تلویزیون. مدیریت رسانه, 1395; 4(28): 59-72.