نویسندگان
1 کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانششناسی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
2 دکتری علم اطلاعات و دانششناسی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
نقدینژاد, اطهره, & فهیمیفر, سپیده. (1399). شناسایی عناصر مؤثر بر قیمتگذاری کتابهای الکترونیکی: بررسی متون. مدیریت رسانه, 8(48), 9-26.
اطهره نقدینژاد; سپیده فهیمیفر. "شناسایی عناصر مؤثر بر قیمتگذاری کتابهای الکترونیکی: بررسی متون". مدیریت رسانه, 8, 48, 1399, 9-26.
نقدینژاد, اطهره, فهیمیفر, سپیده. (1399). 'شناسایی عناصر مؤثر بر قیمتگذاری کتابهای الکترونیکی: بررسی متون', مدیریت رسانه, 8(48), pp. 9-26.
نقدینژاد, اطهره, فهیمیفر, سپیده. شناسایی عناصر مؤثر بر قیمتگذاری کتابهای الکترونیکی: بررسی متون. مدیریت رسانه, 1399; 8(48): 9-26.