نویسنده
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی
مافی, مهدی. (1397). مکانیابی محصول؛ فرصتی فراموششده در رسانه ایران. مدیریت رسانه, 6(42), 9-18.
مهدی مافی. "مکانیابی محصول؛ فرصتی فراموششده در رسانه ایران". مدیریت رسانه, 6, 42, 1397, 9-18.
مافی, مهدی. (1397). 'مکانیابی محصول؛ فرصتی فراموششده در رسانه ایران', مدیریت رسانه, 6(42), pp. 9-18.
مافی, مهدی. مکانیابی محصول؛ فرصتی فراموششده در رسانه ایران. مدیریت رسانه, 1397; 6(42): 9-18.