نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه تهران
2 دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران
رضا پناه, مولود, & اسمعیل زاده مشگی, علی. (1396). تأثیر رسانه اجتماعی بر رفتار مصرفکننده و فرایند تصمیمگیری. مدیریت رسانه, 5(37), 71-80.
مولود رضا پناه; علی اسمعیل زاده مشگی. "تأثیر رسانه اجتماعی بر رفتار مصرفکننده و فرایند تصمیمگیری". مدیریت رسانه, 5, 37, 1396, 71-80.
رضا پناه, مولود, اسمعیل زاده مشگی, علی. (1396). 'تأثیر رسانه اجتماعی بر رفتار مصرفکننده و فرایند تصمیمگیری', مدیریت رسانه, 5(37), pp. 71-80.
رضا پناه, مولود, اسمعیل زاده مشگی, علی. تأثیر رسانه اجتماعی بر رفتار مصرفکننده و فرایند تصمیمگیری. مدیریت رسانه, 1396; 5(37): 71-80.