نویسندگان
1 مدرس دانشگاه، دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه تهران
2 دانشجوی ارشد مدیریت دولتی- طراحی سازمانهای دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی
حقشناس, مریم, & میر سعیدی, سید حامد. (1396). نقش رسانههای اجتماعی در جلب رضایت اربابرجوع سازمانها. مدیریت رسانه, 5(39), 47-56.
مریم حقشناس; سید حامد میر سعیدی. "نقش رسانههای اجتماعی در جلب رضایت اربابرجوع سازمانها". مدیریت رسانه, 5, 39, 1396, 47-56.
حقشناس, مریم, میر سعیدی, سید حامد. (1396). 'نقش رسانههای اجتماعی در جلب رضایت اربابرجوع سازمانها', مدیریت رسانه, 5(39), pp. 47-56.
حقشناس, مریم, میر سعیدی, سید حامد. نقش رسانههای اجتماعی در جلب رضایت اربابرجوع سازمانها. مدیریت رسانه, 1396; 5(39): 47-56.