نویسنده
دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه تهران
حق شناس, مریم. (1393). بررسی ابعاد مدیریتی در توانمندسازی رقابتی سازمان های رسانه ای. مدیریت رسانه, 2(6 و 7), -.
مریم حق شناس. "بررسی ابعاد مدیریتی در توانمندسازی رقابتی سازمان های رسانه ای". مدیریت رسانه, 2, 6 و 7, 1393, -.
حق شناس, مریم. (1393). 'بررسی ابعاد مدیریتی در توانمندسازی رقابتی سازمان های رسانه ای', مدیریت رسانه, 2(6 و 7), pp. -.
حق شناس, مریم. بررسی ابعاد مدیریتی در توانمندسازی رقابتی سازمان های رسانه ای. مدیریت رسانه, 1393; 2(6 و 7): -.