نویسنده
دانشجوی دکتری مدیریت رسانه، دانشگاه تهران
حق شناس, مریم. (1394). نقش استراتژیک مدیر رسانه در جهت ارتقای سطح سواد رسانه ای مخاطبان. مدیریت رسانه, 3(11), 55-60.
مریم حق شناس. "نقش استراتژیک مدیر رسانه در جهت ارتقای سطح سواد رسانه ای مخاطبان". مدیریت رسانه, 3, 11, 1394, 55-60.
حق شناس, مریم. (1394). 'نقش استراتژیک مدیر رسانه در جهت ارتقای سطح سواد رسانه ای مخاطبان', مدیریت رسانه, 3(11), pp. 55-60.
حق شناس, مریم. نقش استراتژیک مدیر رسانه در جهت ارتقای سطح سواد رسانه ای مخاطبان. مدیریت رسانه, 1394; 3(11): 55-60.