نویسنده
دانشجوی دکتری مدیریت رسانه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران
البرزی, هادی. (1394). اثرگذاری پوشش رسانه ای اخبار حوادث بر مخاطبان از دیدگاه کارشناسان. مدیریت رسانه, 3(12), 93-99.
هادی البرزی. "اثرگذاری پوشش رسانه ای اخبار حوادث بر مخاطبان از دیدگاه کارشناسان". مدیریت رسانه, 3, 12, 1394, 93-99.
البرزی, هادی. (1394). 'اثرگذاری پوشش رسانه ای اخبار حوادث بر مخاطبان از دیدگاه کارشناسان', مدیریت رسانه, 3(12), pp. 93-99.
البرزی, هادی. اثرگذاری پوشش رسانه ای اخبار حوادث بر مخاطبان از دیدگاه کارشناسان. مدیریت رسانه, 1394; 3(12): 93-99.