نویسندگان
خدایار, نرگس, & آزاد, سحر. (1398). بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر بازاریابی خدمات آموزشی. مدیریت رسانه, 7(45), 59-70.
نرگس خدایار; سحر آزاد. "بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر بازاریابی خدمات آموزشی". مدیریت رسانه, 7, 45, 1398, 59-70.
خدایار, نرگس, آزاد, سحر. (1398). 'بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر بازاریابی خدمات آموزشی', مدیریت رسانه, 7(45), pp. 59-70.
خدایار, نرگس, آزاد, سحر. بررسی تاثیر تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر بازاریابی خدمات آموزشی. مدیریت رسانه, 1398; 7(45): 59-70.