نویسندگان
1 کارشناسی ارشد پژوهش اجتماعی، گروه علوم اجتماعی، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه تبریز
2 استاد علوم اجتماعی، گروه علوم اجتماعی، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه تبریز
عظیم مزرجی, مهدی, & بنی فاطم, حسین. (1392). نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور در افق 1404. مدیریت رسانه, 1(2 و 3), 25-32.
مهدی عظیم مزرجی; حسین بنی فاطم. "نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور در افق 1404". مدیریت رسانه, 1, 2 و 3, 1392, 25-32.
عظیم مزرجی, مهدی, بنی فاطم, حسین. (1392). 'نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور در افق 1404', مدیریت رسانه, 1(2 و 3), pp. 25-32.
عظیم مزرجی, مهدی, بنی فاطم, حسین. نقش رسانه های اجتماعی در پیشبرد برنامه های توسعه کشور در افق 1404. مدیریت رسانه, 1392; 1(2 و 3): 25-32.